Sunshine!

Op mijn vakantie-boodschappenlijstje stond de aanschaf van zonneschermpjes voor in de auto. Ondertussen was ik aan het nadenken over ideeën om mijn blog meer onder de aandacht te brengen. Opeens zag ik 1+1=3 en begon te googlen naar mogelijkheden om zonneschermpjes te laten bedrukken. Ik vond meerdere websites met deze optie, maar vaak met een minimum bestelling van 100 stuks…. Ik ben wel enthousiast, maar je kan ook overdrijven.

Op Yoursurprise.nl is het mogelijk om als particulier zonneschermpjes te laten bedrukken. Ze hebben standaard sjablonen die je kan gebruiken, maar er is ook de optie voor het zelf toevoegen van een afbeelding en/of tekst. Even knutselen op de computer, bestelling verzenden en een dag later lagen er feestelijk verpakte zonneschermpjes op de deurmat.

De zonneschermpjes in mijn C1-tje.

De zonneschermpjes in mijn C1-tje.

Nu zitten jullie vast niet te wachten op zonneschermpjes met mijn logo, maar ik zie meer mogelijkheden: foto van het lievelingsdier, plaatje van een stoer voertuig of een eigen tekening. Kan allemaal! Enthousiast geworden en zin om zelf zonneschermpjes te ontwerpen? Ik heb nog een kortingscode van 2,50 euro liggen voor een liefhebber.

Geef een reactie

